Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους και τις συνθήκες χρήσης & συναλλαγής του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Όροι Χρήσης, τους οποίους καλείται να αποδεχτεί ο καταναλωτής στο πλαίσιο διενέργειας συναλλαγών από απόσταση (ενδεικτικά: Νόμος 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει).

Εφόσον πραγματοποιήσετε αγορές μέσω του www.eflowers.gr, αποδέχεστε αυτόματα τους όρους συναλλαγής και τις όποιες τροποποιήσεις.

Το eflowers.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου που δημιούργησε η επιχείρηση με την επωνυμία ΑΦΟΙ ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΥ Ο.Ε. με ΑΦΜ 999039320 και αριθμό ΓΕΜΗ 7345901000 που εδρεύει στην Αθήνα, Βεϊκου 55, T.K 11742 και εκπροσωπείται νόμιμα από τους Α. Λυκουρέζο και Δ. Λυκουρέζο, με ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας : [email protected] και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης : +302109224330.

Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος www.eflowers.gr.

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο οι χρήστες παραχωρούν την συγκατάθεσή τους στους κατωτέρω όρους και προϋποθέσεις. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις, τότε οφείλει να μην προβεί σε χρήση του.

Περιγραφή Προϊόντων

Το eflowers.gr υποχρεούται και προσπαθεί να είναι όσο το δυνατόν ακριβέστερo όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων (σχήμα, χρώμα κλπ.) που εμφανίζονται στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα.

Τα προϊόντα μπορούν να διαφοροποιηθούν ανάλογα με την εποχή και τη διαθεσιμότητα τους. Ακόμα και τα λουλούδια της ίδιας ποικιλίας πολλές φορές διαφέρουν ανάλογα με το είδος τους, τόσο στο χρώμα όσο και στο σχήμα.
*Εάν δεν υπάρχει κάποιο λουλούδι-φυτό ή κάποιο συνοδευτικό προϊόν (πχ. καλάθι, κεραμική-γυάλινη βάση, μπαλόνι και λούτρινο), γίνεται αντικατάσταση με άλλο, ανάλογης αξίας.

Σεβόμαστε τις επιλογές σας και το γούστο σας και γι’ αυτό τον λόγο τα προϊόντα που βλέπετε στις φωτογραφίες του site μας eflowers.gr είναι και προϊόντα που διαθέτουμε στο κατάστημά μας.

  • Το κατάστημά μας αποστέλλει λουλούδια και φυτά εντός λεκανοπεδίου Αττικής, με δικά του μεταφορικά μέσα και είναι υπεύθυνο μόνο για αυτές τις αποστολές.
  • Καθημερινά ανανεώνουμε τα προϊόντα μας. Εάν κάποιο προϊόν που επιθυμείτε δεν υπάρχει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ενημερώστε μας για να φροντίσουμε να το βρούμε για εσάς.
  • Όλα τα προϊόντα που βλέπετε στο site μας φωτογραφίζονται στο φυσικό μας κατάστημα. Οι φωτογραφίες των προϊόντων του site είναι πνευματικής ιδιοκτησίας του eflowers.gr και προστατεύονται από την Ελληνική και Διεθνή Νομοθεσία. Επιτρέπεται η αποθήκευση, η αντιγραφή και η αναδημοσίευση φωτογραφιών ή κειμένων, με την προϋπόθεση ότι θα αναφέρεται η πηγή προέλευσης και δεν θα θίγονται δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Απαγορεύεται να τροποποιηθούν, να αλλοιωθούν, να επεξεργαστούν, να διαγραφεί το λογότυπο, ή να τους γίνουν προσθήκες χωρίς την προηγούμενη έγγραφη συγκατάθεσή μας.
  • Οι συνθέσεις λουλουδιών και τα μπουκέτα κατασκευάζονται αφού καταχωρηθεί η παραγγελία σας. Ως εκ τούτου είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα εύλογο χρονικό διάστημα (το λιγότερο μία ώρα), ώστε ο ανθοδέτης να έχει την ευχέρεια να κατασκευάσει το προϊόν που επιλέξατε. Ο χρόνος κατασκευής των προϊόντων διαφέρει από προϊόν σε προϊόν.

Το eflowers.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί την περιγραφή και τις τιμές των προϊόντων χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.

Περιοχές Παράδοσης

Τo eflowers.gr παραδίδει μόνο σε περιοχές ΕΝΤΟΣ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Δείτε το χάρτη με τις περιοχές παράδοσης για να επιβεβαιώσετε ότι παραδίδουμε στην περιοχή που επιθυμείτε και ότι το στίγμα είναι εντός του κύκλου.

Αν η περιοχή παράδοσης είναι εκτός κύκλου, καλέστε μας στο 210 9224330 η με mail στο [email protected]. Προσοχή: Χωρίς επικοινωνία δεν έχουμε υποχρέωση παράδοσης εκτός του κύκλου στον χάρτη.

Αποστολές Προϊόντων

Οι ώρες παράδοσης χωρίζονται στις εξής ζώνες :

  • Όλη μέρα (10.00 π.μ. – 21.00 μ.μ.)
  • Πρωί (10.00 π.μ. – 14.00 μ.μ.)
  • Μεσημέρι (14.00 μ.μ. – 17.00 μ.μ.)
  • Απόγευμα (17.00 μ.μ. – 21.00 μ.μ.)

Σε μεγάλες Ονομαστικές γιορτές (πχ Κων/νου & Ελένης, Αγίας Αικατερίνης κ.α) και σε ημέρες που γιορτάζονται μεγάλα γεγονότα ( Βαλεντίνου – γιορτή της Μητέρας – γιορτή της Γυναίκας – Χριστούγεννα – Πρωτοχρονιά) για την γρήγορη και έγκαιρη διεκπεραίωση των παραγγελιών σας, είναι καλύτερα να δίνονται 2-4 ημέρες πριν.

Σημειώνεται ότι σε περιπτώσεις έκτακτων κυκλοφοριακών συνθηκών στην πόλη, απεργιών ή ακραίων καιρικών φαινομένων το eflowers.gr δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις. Διαβάστε αναλυτικότερα παρακάτω την παράγραφο “ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ“.

Για να σταλεί αυθημερόν η παραγγελία σας, θα πρέπει να έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας μέχρι τις 17:00μ.μ.

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 17:00μ.μ, αποστέλλονται την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη.

→ Το eflowers.gr παραδίδει από τις 10:00 π.μ. μέχρι τις 21:00μ.μ.

Για παραδόσεις πριν τις 10:00 π.μ. ή μετά τις 21:00 μ.μ., θα πρέπει να υπάρξει από τη μεριά σας τηλεφωνική ενημέρωση ώστε να σας επιβεβαιώσουμε εάν είναι εφικτή η παράδοση. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική ενημέρωση και έχετε καταχωρήσει κανονικά την παραγγελία σας θα παραδοθεί μέσα στην ημέρα αφού έρθουμε σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Το ίδιο ισχύει και για παραδόσεις μέχρι συγκεκριμένη ώρα (πχ να παραδοθεί μέχρι τις 10:30 π.μ).

→ Πριν την παράδοση ερχόμαστε σε τηλεφωνική επικοινωνία πάντα με τον παραλήπτη για επιβεβαίωση των στοιχείων του.

Εάν δεν επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη και θέλετε να προβούμε απευθείας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας, δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που απουσιάζει. Η παραγγελία επιστρέφεται στο κατάστημα, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεστε με το ποσό των 10€ για την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας σας. Διαβάστε αναλυτικότερα παρακάτω την παράγραφο “ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

 

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ

Για να προβούμε απευθείας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας (χωρίς τηλεφωνική επιβεβαίωση με τον παραλήπτη) δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση απουσίας ή λανθασμένων στοιχείων. Διαβάστε αναλυτικότερα παρακάτω την παράγραφο “ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Αν καταχωρήσετε την παραγγελία σας μετά τις 17:00μ.μ. και επιθυμείτε να παραδοθεί μέχρι τις 21:00μ.μ., καλέστε μας στο 2109224330, για να σας ενημερώσουμε αν είναι εφικτή η παράδοση της. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική συνεννόηση και ενημέρωση, η παραγγελία σας θα παραδοθεί την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Το ίδιο ισχύει εάν καταχωρήσετε την παραγγελία σας μετά τις 21:00μ.μ. και επιθυμείτε παράδοση την επομένη νωρίς το πρωί (π.χ έως τις 08:30π.μ ή γενικά μέχρι κάποια συγκεκριμένη ώρα το πρωί).

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ (σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή)

Αν γνωρίζετε ότι ο παραλήπτης βρίσκεται στη διεύθυνση που μας δηλώσατε και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (π.χ 11:00π.μ.-11:30π.μ.), θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ώστε να σας γνωστοποιήσουμε αν είναι εφικτή η παράδοση.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΚΤΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ (πριν τις 10:00π.μ. και μετά τις 21:00μ.μ):

Για παραδόσεις εκτός του ωραρίου αποστολών επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, ενδέχεται να μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε μόνο κατόπιν συνεννόησης.

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ

Στην παράδοση παίρνουμε υπογραφή από τον παραλήπτη εφόσον μας το ζητήσετε και σας παρέχεται η δυνατότητα επιβεβαίωσης. Παραμένει στο αρχείο μας για κάποιο χρονικό διάστημα.

⇒ Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που πρέπει να διευκρινίσουμε τυχόν λεπτομέρειες για να προχωρήσουμε στην διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και σε περίπτωση που δεν βρούμε τον παραλήπτη.

Επικοινωνήστε μαζί μας όταν :

  • Κάποιο προϊόν που επιθυμείτε και σας αναφέρετε ότι θα είναι διαθέσιμο στις επόμενες ημέρες, ενημερώστε μας ώστε να προβούμε σε άμεση διάθεση για την δική σας εξυπηρέτηση.
  • Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο ή ιδιαίτερο που ψάχνετε, ενημερώστε μας για να φροντίσουμε να το βρούμε για εσάς. Όποιες και αν είναι οι απαιτήσεις σας, είμαστε εδώ για εσάς.
  • Αν δεν μείνετε ευχαριστημένοι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας. Μέσα από εσάς γινόμαστε καλύτεροι.

Πρόβλημα με Παράδοση

Για την ασφαλή και έγκαιρη παράδοση επικοινωνούμε πάντα τηλεφωνικά με τον παραλήπτη ώστε να επιβεβαιώσουμε ώρα, διεύθυνση και ημέρα παράδοσης.

  • Εάν δεν επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη και θέλετε να προβούμε απευθείας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας, δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που απουσιάζει. Η παραγγελία επιστρέφεται στο κατάστημα, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεστε με το ποσό των 10€ για την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων, αυτόματα αναλαμβάνετε και την ευθύνη της αργοπορημένης ή σε λάθος πρόσωπο παράδοση της αποστολής.
  • Σε περίπτωση που ενημερωθούμε τηλεφωνικά από τον παραλήπτη ότι δεν επιθυμεί να παραλάβει το δώρο σας και εφόσον δεν έχει γίνει ακόμα η αποστολή της παραγγελίας, υπάρχει η δυνατότητα να σας επιστραφεί/πιστωθεί το 50% του ποσού χρέωσης. Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες : Ακύρωση Παραγγελίας – Eflowers

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Εάν υπάρξει καθυστέρηση με την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε σύντομο χρονικό διάστημα, μέσω email ή μέσω τηλεφώνου για να σας γνωστοποιήσουμε τους λόγους καθυστέρησης καθώς και τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης.

Οι περιπτώσεις που ενδέχεται να μην μπορούμε να παραδώσουμε το προϊόν σας έγκαιρα και μέσα στο χρονικό διάστημα που εσείς ζητήσατε είναι :

  • Σε περιπτώσεις έκτακτων κυκλοφοριακών συνθηκών στην πόλη, περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την παράδοση της παραγγελιάς σας. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή της παραγγελίας ή ακόμα την ακύρωσή της και επιστροφή των χρημάτων σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του).
  • Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να βρούμε τον παραλήπτη και πρέπει να διευκρινίσουμε τυχόν λεπτομέρειες.

Επαρχία και Εξωτερικό

Δεν αποστέλλουμε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος παραγγελίες σε επαρχία και εξωτερικό.

⇒ Όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.

Παραγγελια Προϊόντων

Η διαδικασία της παραγγελίας σας είναι πολύ απλή και μπορείτε να την πραγματοποιήσετε με 3 τρόπους :

1) OnLine

Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στις κατηγορίες :

  • Λουλούδια
  • Φυτά

Βρείτε τα προϊόντα της προτίμησής και προσθέστε τα στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Μπορείτε να προσθέσετε σε αυτό όσα προϊόντα εσείς επιθυμείτε.

Σε κάθε προϊόν που επιλέγετε θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία του παραλήπτη (Όνομα-Επώνυμο-Διεύθυνση-Τηλέφωνο) και το κείμενο για την ευχετήρια κάρτα που θέλετε να συνοδεύει την παραγγελία σας. Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατάτε “ΤΑΜΕΙΟ”.

Είναι σημαντικό να συμπληρώσετε σωστά τα στοιχεία του παραλήπτη για να μπορέσουμε να παραδώσουμε έγκαιρα την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία δε μπορεί να σταλεί λόγω λάθους στα στοιχεία αποστολής που μας έχετε δώσει, ο πελάτης είναι ο μοναδικός υπεύθυνος.

Ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται θα ολοκληρώσετε άμεσα τις αγορές σας.
Οι τιμές στα προϊόντα είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν μεταφορά και τυχόν φόρους.

2) Τηλεφωνικά

Καλώντας στο 210-9224330 καθημερινά από τις 08.30 π.μ. έως και τις 22.00 μ.μ.

3) Με την φυσική παρουσία σας στο κατάστημα μας

Μπορείτε να περάσετε από το κατάστημά μας : Βεΐκου 55 στο Κουκάκι για να δείτε από κοντά τα προϊόντα μας.

Τρόποι Πληρωμής

1. Με πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα

Το eflowers.gr δέχεται τις παρακάτω πιστωτικές, χρεωστικές, προπληρωμένες κάρτες :

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Electron
  • American Express

 

2. Με Paypal

Μπορείτε να πληρώσετε με PayPal. Έχετε την δυνατότητα να κάνετε την πληρωμή σας μέσα από το πιο γνωστό για την ασφάλεια του σε διεθνές επίπεδο τρόπο πληρωμής.

 

3. Μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό

Εάν δεν έχετε πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα ή δεν σας εξυπηρετούν οι παραπάνω τρόποι πληρωμής μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε : ΑΦΟΙ ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΥ Ο.Ε

  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ :

(iban) GR10 0171 0180 0060 1804 0030 610

SWIFT CODE / BIC: PIRBGRAA

  • ALPHA BANK :

(iban) GR25 0140 1490 1490 0232 0006 930
SWIFT CODE / BIC: CRBAGRAA

Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας, λάβετε υπόψιν σας, ότι θα πρέπει να υπάρχει αρκετός χρόνος μεταξύ της χρονικής στιγμής της κατάθεσης και του χρονικού διαστήματος της εκτέλεσής της, έτσι ώστε να είναι δυνατή η επιβεβαίωσή της. Στο καταθετήριο της τράπεζας θα πρέπει να αναγράφετε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμό σας ή τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Η παραγγελία σας μπαίνει αυτόματα σε κατάσταση αναμονής μέχρι την επιβεβαίωση της πληρωμής της.

⇒ Μόλις ολοκληρώσετε την πληρωμή σας : θα πρέπει να μας αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω email στο [email protected] ή να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 210 9224330, ώστε να προβούμε στην αποστολή της παραγγελίας σας.

⇒ Εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η κατάθεση σας, θα λάβετε ένα email από το σύστημα μας, όπου θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελια σας πλέον βρίσκεται στο στάδιο επεξεργασίας.

⇒ Σε περίπτωση μη κατάθεσης, η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί χωρίς προειδοποίηση.

Σημείωση:

Οι παραγγελίες σε κατάσταση αναμονής δεν αποστέλλονται.

Τα προϊόντα παραγγελίας δεν μπορούν να κρατηθούν ή αποσταλούν πριν από την κατάθεση.

Η εκτέλεση της παραγγελίας σας, θα ξεκινήσει εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η κατάθεση.

 

4. Με τη Viva Payments

Μπορείτε να πληρώσετε με το Viva Wallet ή με την πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα σας.

 

5. Με τη μέθοδο της αντικαταβολής

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας, με την παράδοση στο χώρο σας. Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, παραλαμβάνετε και πληρώνετε με μετρητά επί τόπου την αξία της παραγγελίας σας.

⇒ Η παραγγελία παραδίδεται πάντα στη διεύθυνση του παραλήπτη που έχετε συμπληρώσει και η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει μόνο για το λεκανοπέδιο εντός Αττικής.

Προσωπικά δεδομένα και ασφάλεια

Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.eflowers.gr χωρίς να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Για τους εγγεγραμμένους χρήστες, τα προσωπικά σας στοιχεία τηρούνται στην βάση δεδομένων μας και έχετε πρόσβαση σε αυτά σύμφωνα με τον νόμο Ν.2472/97 όπως επίσης και οι παραγγελίες σας.

Θα χρειαστούμε προσωπικά δεδομένα (ονοματεπώνυμό, email και τηλέφωνό) μόνο όταν προχωρήσετε σε παραγγελία προϊόντων. Τα Προσωπικά Στοιχεία σας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες που έχετε ζητήσει (παράδοση προϊόντων, ενημέρωση εκτέλεσης παραγγελίας, ενημέρωση για νέα προϊόντα/προσφορές κ.τ.λ.) και κυρίως για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας.

Μπορούμε επίσης να συλλέγουμε στατιστικές πληροφορίες που αφορούν τις σελίδες του site που επισκεφτήκατε, την ώρα και την ημερομηνία της επίσκεψής σας. Αυτές οι πληροφορίες συλλέγονται αποκλειστικά και μόνο με σκοπό την καλύτερη λειτουργία της ιστοσελίδας και την διαχείρισή της.

Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νόμιμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις.

Τα προσωπικά σας στοιχεία φυλάσσονται με επιμέλεια από την επιχείρηση μας και έχετε πρόσβαση σε αυτά, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2472/1997 “για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα”, όπως αυτός έχει τροποποιηθεί από τον νόμο 3471/2006 “για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τροποποίηση του ν. 2472/1997, και ισχύει σήμερα.

Ασφάλεια Συναλλαγών

Ηλεκτρονικές πληρωμές

Η σελίδα που πραγματοποιείται η συναλλαγή και δίνετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας, είναι ειδική σελίδα ασφαλισμένη, της τράπεζας που συνεργαζόμαστε. Ο αριθμός της πιστωτικής, χρεωστικής, προπληρωμένης σας κάρτας για κανένα λόγο δεν αποθηκεύεται στο σύστημά μας. Τα στοιχεία των πιστωτικών, χρεωστικών, προπληρωμένων καρτών, δίνονται απευθείας στην ειδική ιστοσελίδα της viva payments ή της PayPal, δεν μας γνωστοποιούνται και συνεπώς δεν αποθηκεύονται στα αρχεία μας, εκτός από την επιβεβαίωση ότι πραγματοποιήθηκε η πληρωμή για την συγκεκριμένη παραγγελία.

Για οποιαδήποτε απορία σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, στο e-mail: [email protected]

Σημείωση: Η παραπάνω Δήλωση Απορρήτου και Ασφάλειας Προσωπικών Δεδομένων μπορεί να υποστεί αλλαγές από μέρους μας. Αυτές οι αλλαγές θα είναι εμφανείς στην ιστοσελίδα μας.

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους και τις συνθήκες χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Εφόσον πραγματοποιήσετε αγορές μέσω του www.eflowers.gr, αποδέχεστε αυτόματα τους όρους και τις όποιες τροποποιήσεις.

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

X