Ηλεκτρονική αγορά & Πληρωμή

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Όχι απαραίτητα. Σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε αγορές, ως απλός επισκέπτης χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό.

Σε αυτήν την περίπτωση θα χρειαστούμε μόνο το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο σας προκειμένου να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε σωστά την παραγγελία σας.

Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του eflowers.gr;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και παραλαβές προϊόντων.

Κάνοντας εγγραφή στο newsletter του eflowers.gr έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε άμεσα για όλες τις νέες προσφορές, τις εκπτώσεις και τους διαγωνισμούς μας.

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Η διαδικασία της παραγγελίας σας είναι πολύ απλή και μπορείτε να την πραγματοποιήσετε με 3 τρόπους :

1.  Μέσω της ιστοσελίδας μας

Καταχωρώντας την παραγγελία σας online όλο το 24ωρο στο eflowers.gr, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στις κατηγορίες : Λουλούδια και Φυτά.

Βρείτε τα προϊόντα της προτίμησής και προσθέστε τα στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Έχετε την δυνατότητα να προσθέσετε σε αυτό όσα προϊόντα εσείς επιθυμείτε.

Σε κάθε προϊόν που επιλέγετε θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία του παραλήπτη (Όνομα-Επώνυμο-Διεύθυνση-Τηλέφωνο) και το κείμενο για την ευχετήρια κάρτα που θέλετε να συνοδεύει την παραγγελία σας. Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας πατάτε “ΤΑΜΕΙΟ”.

Είναι σημαντικό να συμπληρώσετε σωστά τα στοιχεία του παραλήπτη για να μπορέσουμε να παραδώσουμε έγκαιρα την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία δε μπορεί να σταλεί λόγο λάθους στα στοιχεία αποστολής που μας έχετε δώσει, ο πελάτης είναι ο μοναδικός υπεύθυνος. Ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται θα ολοκληρώσετε άμεσα τις αγορές σας.

2.  Μέσω Τηλεφώνου

Καλώντας μας στο τηλέφωνο 210 9224330 από Δευτέρα έως Κυριακή  09:00 πμ – 21:00 μμ  ή με email στο [email protected]

3.  Με την φυσική παρουσία σας στο κατάστημα μας

Μπορείτε να περάσετε από το κατάστημά μας Βεΐκου 55 στο Κουκάκι και να δείτε από κοντά τα προϊόντα μας.

Επιθυμώ κάποιο προϊόν που είναι εξαντλημένο στο site σας. Τι μπορεί να γίνει;

Ενημερώστε μας ώστε να προβούμε σε άμεση διάθεση για την δική σας εξυπηρέτηση. Ακόμα και αν δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο ή ιδιαίτερο που ψάχνετε, ενημερώστε μας για να φροντίσουμε να το βρούμε για εσάς. Όποιες και αν είναι οι απαιτήσεις σας, είμαστε εδώ για εσάς.

Έκανα την παραγγελία μου αλλά ξέχασα να γράψω ευχετήρια κάρτα. Τι γίνεται;

→ Αν η παραγγελία σας είναι για την επόμενη ημέρα καλέστε μας στο 210-9224330 να μας πείτε τις ευχές που θέλετε να γράψουμε.
→ Αν η παραγγελία σας είναι για την ίδια ημέρα ενδέχεται να έχει φύγει από το κατάστημα και θα παραδοθεί στον παραλήπτη ως ανώνυμη. Παρόλα αυτά καλέστε μας για να σας βοηθήσουμε, πιθανότατα να προλάβουμε τον οδηγό να ενημερώσει έστω προφορικά τον παραλήπτη. Ακόμα και αν έχει ήδη παραδοθεί μπορούμε  να καλέσουμε τον παραλήπτη και να τον ενημερώσουμε ότι πρόκειται για εσάς.

Πληρωμή παραγγελίας

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Η πληρωμή σας μπορεί να γίνει με 4 διαφορετικούς τρόπους:

1.  Με αντικαταβολή

2.  Πληρωμή της παραγγελίας σας στο φυσικό μας κατάστημα.

3.  Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό

4.  Πληρωμή με πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη κάρτα

Για περισσότερες λεπτομέρειες, σχετικά με τον τρόπο πληρωμής που θα επιλέξετε, μπορείτε να ανατρέξετε στη σελίδα Τρόποι Πληρωμής

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Δεν υπάρχει καμία χρέωση μεταφορικών.

Οι αποστολές παραδίδονται ΔΩΡΕΑΝ σε όλο το λεκανοπέδιο Αττικής. Οι τιμές στα προϊόντα που βλέπετε είναι και οι τελικές τιμές χρέωσης. Δηλ. αν έχετε επιλέξει να παραδώσουμε ένα Λευκό-ροζ μπουκέτο 35,00 € στο Περιστέρι, η τελική σας χρέωση είναι 35,00€. Καμία επιπλέον ή κρυφή επιβάρυνση δεν υπάρχει.

Οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ;

Όλες οι τιμές προϊόντων που εμφανίζονται στο eflowers.gr συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ.

Μπορώ να επιλέξω για την παραγγελία μου έκδοση τιμολογίου;

Φυσικά, κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, στα «Στοιχεία Αποστολέα» υπάρχει το πεδίο συμπλήρωσης «Εκδοση Τιμολογίου» στο οποίο μπορείτε να συμπληρώσετε επωνυμία, δραστηριότητα,  διεύθυνση, Α.Φ.Μ και Δ.Ο.Υ της εταιρείας σας.

Μόλις παραδοθεί η παραγγελία σας, το παραστατικό (τιμολόγιο) θα σας αποσταλεί ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση email που έχετε δηλώσει στο λογαριασμό σας ως email επικοινωνίας.

Παράδοση παραγγελίας

Πότε γίνεται η παράδοση;

Η παραγγελία σας παραδίδεται αυστηρά και μόνο την επιθυμητή ημέρα και ώρα που μας υποδείξατε. Εκτός και αν ο παραλήπτης με τον οποίο ερχόμαστε σε τηλεφωνική επικοινωνία πριν την παράδοση ζητήσει άλλη ώρα ή μέρα. Σε περίπτωση που αλλάξει κάτι ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email.

Παραδίδουμε καθημερινά από τις 10:00 π.μ. έως τις 21:00 μ.μ.

Οι ώρες παράδοσης που μπορείτε να επιλέξετε, χωρίζονται στις εξής ζώνες :

  • Όλη μέρα (10.00 π.μ  – 21.00 μ.μ)
  • Πρωί (10.00 π.μ – 14.00 μ.μ)
  • Μεσημέρι (14.00 μ.μ  – 17.00 μ.μ)
  • Απόγευμα (17.00 μ.μ  – 21.00 μ.μ)

Θέλω να παραδοθεί αυθημερόν η παραγγελία μου. Πόσες ώρες νωρίτερα θα πρέπει να έχω κάνει την καταχώρηση της;

⇒  Για να σταλεί αυθημερόν η παραγγελία σας, θα πρέπει να έχει καταχωρηθεί στο σύστημα μας μέχρι τις 17:00μ.μ. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 17:00μ.μ. αποστέλλονται την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη.

⇒ Για παραδόσεις πριν τις 10:00 π.μ. ή μετά τις 21:00 μ.μ., θα πρέπει να υπάρξει έγκαιρη τηλεφωνική συνεννόηση από την πλευρά σας ώστε να σας επιβεβαιώσουμε εάν είναι εφικτή η παράδοση. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική ενημέρωση και έχετε καταχωρήσει κανονικά την παραγγελία σας δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την διεκπεραίωση της παραγγελίας. Το ίδιο ισχύει και για παραδόσεις μέχρι συγκεκριμένη ώρα (πχ να παραδοθεί μέχρι τις 10:30 π.μ).

⇒ Για ραντεβού ακριβείας, πχ. αν θέλετε να παραδώσουμε ακριβώς στις 15:15 μ.μ. θα πρέπει να το γνωρίζουμε 5-6 ώρες νωρίτερα.

⇒  Εάν επείγει να παραδοθεί η παραγγελία σας μέσα σε μία ώρα (πχ είναι 20.00μ.μ. το βράδυ και εσείς θέλετε να παραδοθεί μέχρι τις 21:00μ.μ.), πιθανότατα να είναι εφικτό μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης. Εάν δεν υπάρξει τηλεφωνική συνεννόηση και ενημέρωση, η παραγγελία σας θα παραδοθεί την επόμενη ημέρα σε συνεννόηση με τον παραλήπτη.

Γενικά μπορούμε να παραδώσουμε οποιαδήποτε ώρα και όσο πιο σύντομα εσείς επιθυμείτε, αρκεί να υπάρξει σωστή και έγκαιρη τηλεφωνική ενημέρωση από την πλευρά σας.

Επικοινωνείτε πάντα με τον παραλήπτη για την παράδοση;

Για την ασφαλή και έγκαιρη παράδοση, επικοινωνούμε πάντα τηλεφωνικά με τον παραλήπτη ώστε να επιβεβαιώσουμε ώρα, διεύθυνση και ημέρα παράδοσης.

Εάν δεν επιθυμείτε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του, ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 210-9224330 ή σημειώστε το στις παρατηρήσεις της παραγγελίας σας. Αυτόματα αναλαμβάνετε και την ευθύνη σε περίπτωση απουσίας ή λανθασμένων στοιχείων του παραλήπτη.

Τι γίνεται στην περίπτωση που ο παραλήπτης απουσιάζει;

Σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά, η παραγγελία επιστρέφεται στο κατάστημα και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση πάντα με τον παραλήπτη.

Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει καθυστέρηση στην παραγγελία μου;

Οι περιπτώσεις που ενδέχεται να μην μπορούμε να παραδώσουμε την παραγγελία σας μέσα στο χρονικό διάστημα που ζητήσατε είναι :
1) Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την παράδοση της παραγγελιάς σας.

2) Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του).

3) Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να βρούμε τον παραλήπτη και πρέπει να διευκρινίσουμε τυχόν λεπτομέρειες.

***Στην περίπτωση 1, μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή της παραγγελίας ή ακόμα την ακύρωσή της και επιστροφή των χρημάτων σας.

⇒ Εάν υπάρξει καθυστέρηση με την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε σύντομο χρονικό διάστημα, μέσω email ή μέσω τηλεφώνου για να σας γνωστοποιήσουμε τους λόγους καθυστέρησης καθώς και τον αναμενόμενο χρόνο παράδοσης.

Τι γίνεται αν ο παραλήπτης αρνηθεί να παραλάβει το δώρο μου;

Εάν ο παραλήπτης μας ενημερώσει τηλεφωνικά ότι δεν επιθυμεί να παραλάβει το δώρο σας και εφόσον δεν έχει γίνει ακόμα η αποστολή της παραγγελίας σας, υπάρχει η δυνατότητα το 50% του ποσού χρέωσης να σας επιστραφεί ή να πιστωθεί σε επόμενη ενδεχομένη παραγγελία σας.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες : Ακύρωση Παραγγελίας – Eflowers

Υπάρχει οικονομική επιβάρυνση για την δεύτερη παράδοση;

Στην περίπτωση που μας έχετε ενημερώσει να παραδώσουμε χωρίς να υπάρξει καμία επικοινωνία από τη μεριά μας με τον παραλήπτη και ο παραλήπτης απουσιάζει (ή σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων του), επιβαρύνεστε με το ποσό των 10€ για την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας σας.

→ Εφόσον έχει προηγηθεί από το eflowers.gr τηλεφωνική επικοινωνία για ραντεβού προς παράδοση και ο παραλήπτης απουσιάζει, αναλαμβάνουμε εμείς την ευθύνη και δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση σε εσάς.

Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά, η παραγγελία σας επιστρέφεται στο κατάστημα και εφόσον επιθυμείτε, προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση με τον παραλήπτη.

Παίρνετε υπογραφή από τον παραλήπτη;

Όχι δεν υπογράφει ο παραλήπτης όταν παραλαμβάνει. Παρόλα αυτά υπάρχει η δυνατότητα αν μας το ζητήσετε και εφόσον το επιθυμείτε.

Κάνετε αποστολές λουλουδιών σε εξωτερικό και επαρχία;

Όχι δεν αποστέλλουμε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος παραγγελίες σε επαρχία και εξωτερικό. Παραδίδουμε αποκλειστικά και μόνο σε περιοχές εντός λεκανοπεδίου Αττικής.

Δείτε τον χάρτη με τις περιοχές παράδοσης για να επιβεβαιώσετε ότι παραδίδουμε στην περιοχή που επιθυμείτε.

Παρακολούθηση παραγγελίας

Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει παραδοθεί;

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε όταν δημιουργήσατε το λογαριασμό σας.
Στο email θα περιέχονται όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας και θα σας γνωστοποιείτε ότι :

Η παραγγελία σας παραδόθηκε στον παραλήπτη“.

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Από την καταχώρηση της παραγγελίας σας μέχρι και τη στιγμή της παράδοσης, σας ενημερώνουμε μέσω email.

Ποια είναι τα στάδια της παραγγελίας ;

Τα στάδια μιας παραγγελίας καθώς και η ερμηνεία τους, από τη στιγμή που θα ληφθεί μια παραγγελία από το σύστημα είναι τα ακόλουθα:

⇒  “παρελήφθηκε επιτυχώς

Ευχαριστούμε πολύ για την προτίμησή σας. Παρακαλούμε ελέγχετε το mail box σας για ενημερώσεις σχετικές με την πορεία της παραγγελία σας.

⇒  “βρίσκεται σε επεξεργασία

Έχουμε λάβει την πληρωμή σας, η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί και βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας. Μόλις παραδοθεί, θα λάβετε αυτόματα email ότι ολοκληρώθηκε.

⇒  “ολοκληρώθηκε

Η παραγγελία σας παραδόθηκε. Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας.

Δεν έχω λάβει email για την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 9224330, ώστε να σας επιβεβαιώσουμε την διαδικασία της παραγγελίας σας.

Aκύρωση παραγγελίας

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και το ποσό επιστροφής σας εξαρτάται καθαρά από το στάδιο ετοιμασίας και επεξεργασίας της παραγγελίας σας.

Η παραγγελία σας ετοιμάζεται περίπου 2-3 ώρες πριν παραδοθεί.

1.    Σας επιστρέφεται 100%  το ποσό χρέωσης:

→ αν υπάρξει έγκαιρη ακύρωση 3 ώρες πριν την παράδοσή της

→ σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την παράδοση της παραγγελιάς σας.

2.    Σας επιστρέφεται το 50% του ποσού χρέωσης :
→  αν η παραγγελία σας είναι προς παράδοση
→  αν έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία ετοιμασίας και τα λουλούδια δεν μπορούν να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση
→  αν ο παραλήπτης δεν δεχτεί να λάβει το προϊόν.

Και στις δύο περιπτώσεις (1&2) η ακύρωση πρέπει να γίνεται τηλεφωνικά στο 210-9224330.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, παρακαλούμε δείτε αναλυτικά την σελίδα μας με την Πολιτική ακύρωσης παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων.

Γιατί έλαβα μήνυμα ότι η παραγγελία μου ακυρώθηκε;

Η παραγγελία σας ακυρώνεται σε τρεις περιπτώσεις:

  1. Δεν πραγματοποιήθηκε η πληρωμή της οπότε και ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα.
  2. Μας το ζητήσατε εσείς.
  3. Δεν είναι εφικτή η παράδοση της είτε στο χρόνο είτε στην περιοχή που ζητήσατε.

Επικοινωνία

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Καλώντας μας στα τηλέφωνα 210-9224330 από Δευτέρα έως Κυριακή 09:00 πμ – 09:00 μμ ή με email στο [email protected]

Προσωπικά δεδομένα και Ασφάλεια Συναλλαγών

Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα eflowers.gr σέβεται τα προσωπικά σας δεδομένα και σας εγγυάται ότι καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια για την προστασία τους.

Συλλέγουμε μόνο τα προσωπικά δεδομένα που μας επιτρέπετε, δεδομένου ότι κάθε φορά που καταχωρείτε ένα στοιχείο σας αποδέχεστε την συλλογή και επεξεργασία του. Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.eflowers.gr χωρίς να δώσει οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία.

Για τους εγγεγραμμένους χρήστες, τα προσωπικά σας στοιχεία τηρούνται στην βάση δεδομένων μας και έχετε πρόσβαση σε αυτά σύμφωνα με τον νόμο Ν.2472/97 όπως επίσης και οι παραγγελίες σας.

Τα προσωπικά σας στοιχεία φυλάσσονται με επιμέλεια από την επιχείρηση μας και έχετε πρόσβαση σε αυτά, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2472/1997 “για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα”, όπως αυτός έχει τροποποιηθεί από τον νόμο 3471/2006 “για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τροποποίηση του ν. 2472/1997, και ισχύει σήμερα.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ – Ηλεκτρονικές πληρωμές
Η σελίδα που πραγματοποιείται η συναλλαγή και δίνετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας, είναι ειδική σελίδα ασφαλισμένη, της τράπεζας που συνεργαζόμαστε. Ο αριθμός της πιστωτικής, χρεωστικής, προπληρωμένης σας κάρτας για κανένα λόγο δεν αποθηκεύεται στο σύστημά μας. Τα στοιχεία των πιστωτικών, χρεωστικών, προπληρωμένων καρτών, δίνονται απευθείας στην ειδική ιστοσελίδα της Viva Payments ή της PayPal, δεν μας γνωστοποιούνται και συνεπώς δεν αποθηκεύονται στα αρχεία μας, εκτός από την επιβεβαίωση ότι πραγματοποιήθηκε η πληρωμή για την συγκεκριμένη παραγγελία.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων αλλά και των συναλλαγών σας στους Όρους Χρήσης.

Όλα τα προϊόντα που βλέπετε στο site μας φωτογραφίζονται στο φυσικό μας κατάστημα.
Παρακαλούμε Διαβάστε εδώ για τα προϊόντα και την περιγραφή τους.

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

X